אליאב אללוף

אליאב אללוף

אליאב אללוף- יזם, משקיע, מנטור בתחום השיווק הדיגיטלי, אסטרטג.
אליאב אללוף הוא שותף-מייסד בקרן הון הסיכון הבינלאומית Follow[the]Seed שמשקיעה בחברות סטרטאפ בשלבים מוקדמים, עם שותפים-מייסדים נוספים בבייג'ינג, בסיליקון ואלי, ובסידני.
קודם לכן, שימש אליאב כמנטור מדיה חברתית ויועץ שיווקי של למעלה מ-100 מותגים בארץ ובחו"ל, הן כעצמאי וקודם לכן, כמייסד ומנכ"ל של רהב מדיה חברתית מקבוצת רהב יחסי ציבור.
בין לקוחותיו בעבר ניתן למצוא THE WEATHER CHANNEL האמריקאי, אוניברסיטת סנטה מוניקה, MICHAEL BECKWITH (מפרויקט ה"סוד"), אוניברסיטת מולטי-וורסיטי 1440, אושו אינטרנשיונל (הודו), בלוגרית האופנה אנדריאנה אבאסקל, מיני (BMW), קבוצת קניוני עופר, טבע תעשיות תרופות (מותגי אקמול, אקמולי ונוטרילון), הרב שלום ארוש וקבוצת ברסלב ישראל, ישראכרט, זוגלובק, סטימצקי, אקססורייז, בנק הפועלים ועוד. לפני כן, הוא הקים וניהל את פעילות המדיה החברתית של גלובס.
בעבר, אליאב כיהן בתפקידי שיווק ופיתוח עסקי בכירים באקסיס מובייל, בפסקול ובקומברס.
את הקריירה שלו התחיל ככתב שוק ההון של גלובס, לחברות תקשורת, אינטרנט והייטק.
הוא בעל תואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת שפילד, ותואר שני במנהל עסקים בינלאומי למנהלים מתכנית קלוג-רקאנטי של אוניברסיטת נורת'ווסטרן ואוניברסיטת תל אביב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *