הילה גבראל

אני והבנק בעולם הדיגיטלי

בת 42 נשואה לגיא ואמא ל-4 ילדים מקסימים: עידן – בן 12.5, עופרי – בת 10.5, עמית – בן 8 ועומרי בן 2.5. מזה כ- 22 עוסקת בתחום השרות ללקוח, תחום שהולך ומתפתח לאורך השנים בצורה מהירה ועם דרישות עולות וגוברות מצד הלקוחות במיוחד בעידן הדיגיטלי היום. ב- 9 שנים האחרונות עובדת במח’ איכות השרות בבנק הפועלים, ואחראית על פיתוח אסטרטגיית השרות ללקוחות הסניפים, מדידת השרות והטמעתו בקרב העובדים. הניצוץ של הילה הוא ״אני והבנק בעולם הדיגיטלי״.

שירות לקוחות זה לא רק לענות לטלפונים. בעידן הטכנולוגי של היום שירותי הבנקאות הדיגיטליים הולכים ומתרחבים. בניצוץ השירותי של הילה גבראל, נשמע על האתגרים במתן שירותי בנקאות לדור העתיד שכבר כאן. נלמד איך מתאימים את תפישת השרות הבנקאית לדור שכל היום נמצא בפייסבוק ובווטסאפ. בסוף היום אנחנו מגלים שגם הילדים שלנו רוצים לדבר עם מבוגר אחראי ששומר להם על הכסף.