מרב שיפמן

סיפורו של האח הגדול

מרב שיפמן, עובדת בטלוויזיה כ-20 שנה כמפתחת תוכן ויועצת אסטרטגית לבתי הפקה וגופי שידור. בעבר היתה מנהלת החדשנות של קשת ולפני כן עבדה בעבור טלעד. מרב מחזיקה בתואר שני בפילוסופיה מהמכללה למנהל ומידי פעם כותבת לאקדמיה. הניצוץ של מרב הוא, “סיפורו של האח הגדול”

הריאליטי הוא הז’אנר היחיד שהומצא בטלוויזיה. מבין מותגיו המובילים, היחיד שמחזיק צופים 24/7 כבר משנת 1999 ועד לימינו, כמעט בכל מדינה בעולם, הוא האח הגדול. מה הסיפור שעומד מאחורי המצאת התוכנית, איך הוא משתנה ממדינה למדינה ומה גורם לנו עדיין לרצות ולצפות בו? כל התשובות מחכות לכם בניצוץ של מרב שיפמן.