סמנכ"ל שיווק בפסגות בית השקעות. עוסקת בשיווק 15 שנים במגוון תחומים: שוק התקשורת, מוצרי צריכה ופיננסים. הניצוץ של ישכיל הוא אני הוא המותג.
בניית מותגים זהו אתגר לא פשוט. בעיקר בעולם שבו מרבית המוצרים הם אותו דבר והסיפור של המותג הוא זה אשר מעצב את תפישתינו לגביו. החדשנות הדיגיטלית, המולטיערוציות שבה אנו מתקשרים היום הופכת אותנו למותג חברתי. בעצם האופן בו אנו מציגים את עצמינו ברשתות החברתיות, באפליקציות השונות הוא האופן בו אנו נתפשים על ידי אחרים. ולא תמיד הוא תואם למי שאנחנו באמת. במפגשים נעבור על סיפור מותג וגם על האופן בו כדאי לנו לספר את הסיפור שלנו. ננסה להבין עד כמה סיפורי המותג משפיעים עלינו ועל תפישתינו את הסובבים אותנו. ניצוץ ממותג היטב עם ישכיל תרי.